Strona główna / stanowisko urzędnicze ds. ewidencji dochodów, wydatków i sprawozdawczości w Wydziale Budżetu i Planowania Finansowego Urzędu Miasta Torunia
W serwisie znajdziesz ofert pracy stanowisko urzędnicze ds. ewidencji dochodów, wydatków i sprawozdawczości w Wydziale Budżetu i Planowania Finansowego Urzędu Miasta Torunia, Które są dostępne w tym momencie w Polsce. Możesz zobaczyć 1 Oferty pracy stanowisko urzędnicze ds. ewidencji dochodów, wydatków i sprawozdawczości w Wydziale Budżetu i Planowania Finansowego Urzędu Miasta Torunia.
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków budżetu miasta,2) przekazywanie środków pieniężnych zgodnie z planem jednostkom realizującym budżet, 3) sporządzanie okresowych sprawozdań jednostkowych jednostki samorządu terytorialnego
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2019-03-09 - brak miejscowości