Strona główna / Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
W serwisie znajdziesz ofert pracy Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta, Które są dostępne w tym momencie w Polsce. Możesz zobaczyć 3 Oferty pracy Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta.
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów.Wymagania:- wykształcenie: średnie ogólnokształcące - konieczne- pozostałe: Wykształcenie średnie, nienaganna aparycja, charyzma, komunikatywność, odporność na stres. Praca od pon. do pt w godzinach 9 - 17. Miejsce pracy: ul. Wały Jagiellońskie
PRIDEIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - brak miejscowości
Zakres obowiązków: - odpowiadanie na pytania i skargi klientów docierające do firmy drogą telefoniczną, czatem, mailem, faksem, pocztą tradycyjną, innymi kanałami. - rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym- komunikowanie się z innymi działami w zakresie pytań/problemów klientów.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) - 2019-03-19 - brak miejscowości
Pracownicy informacyjni ośrodków kontaktów z klientami
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług i produktów naszego klienta, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, udzielanie informacji klientom
WORK SERVICE S.A. - 2016-04-24 - Pomorskie