Strona główna / Specjalista do spraw administracyjnych
W serwisie znajdziesz ofert pracy Specjalista do spraw administracyjnych, Które są dostępne w tym momencie w Polsce. Możesz zobaczyć 2 Oferty pracy Specjalista do spraw administracyjnych.
Zakres obowiązków: zarządzanie dokumentami i ich archiwizacja przygotowanie i weryfikacja dokumentów kontakt
Soltrex Sp. z o.o. - 2019-06-12 - brak miejscowości
Specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw administracyjnych. Wynagrodzenie 15 zł brutto/godz. + 400 zl brutto premii. Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - konieczne - języki obce: angielski - w mowie: dobry, w piśmie: dobry
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-18 - Dolnośląskie