Strona główna / Referent ds obsługi klienta
W serwisie znajdziesz ofert pracy Referent ds obsługi klienta, Które są dostępne w tym momencie w Polsce. Możesz zobaczyć 3 Oferty pracy Referent ds obsługi klienta.
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów finansowychObsługa klientaWymagania:- wykształcenie: średnie zawodowe, typ: ekonomiczne - pożądane; wyższe (w tym licencjat), typ: ekonomiczne - pożądane- umiejętności: obsługa komputera - pożądaneSposób aplikowania:- bezpośrednio do pracodawcy-
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa "WISŁA" - 2019-05-30 - brak miejscowości
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji SPA i solarium Wymagania:- wykształcenie: średnie zawodowe - konieczne; wyższe (w tym licencjat) - dodatkowe- umiejętności: obsługa komputera - konieczne; praca w zespole - konieczne- pozostałe: kultura osobistaSposób aplikowania:- kontakt przez Powiatowy
PUP - 2018-11-21 - brak miejscowości
Pracownicy pomocniczy gdzie indziej niesklasyfikowani
Zakres obowiązków: Sporządzanie zamówień. Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące - konieczne; zasadnicze zawodowe - konieczne Sposób aplikowania: - wymagane
MARDI Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Warmińsko-Mazurskie