Strona główna / Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
W serwisie znajdziesz ofert pracy Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta, Które są dostępne w tym momencie w Polsce. Możesz zobaczyć 4 Oferty pracy Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta.
Zakres obowiązków: obsługa przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych, posługiwanie sie skryptami podczas rozmów tel, identyfikowanie potrzeb klienta, objaśnianie informacji, analizowanie sprawy klienta i przedstawianie rozwiazań lub alternatyw. Sprzedaż usług. rozmowy w j. angielskim
ARG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - brak miejscowości
Pracownicy informacyjni ośrodków kontaktów z klientami
Zakres obowiązków: Budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami banku, profesjonalna telefoniczna obsługa klientow banku w obszarze sprzedaży produktów finansowych, obsługi
Santander Consumer Bank S.A. - 2016-08-18 - Dolnośląskie
Pracownicy informacyjni ośrodków kontaktów z klientami
Zakres obowiązków: Budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami banku, profesjonalna telefoniczna obsługa klientow banku w obszarze sprzedaży produktów finansowych, obsługi
Santander Consumer Bank S.A. - 2016-06-23 - Dolnośląskie
Akwizytorzy
Zakres obowiązków: j.w. Wymagania: - wykształcenie: gimnazjalne - konieczne - pozostałe: Wymagania: wykształcenie gimnazjalne; miły głos i dobra dykcja; mile widziane doświadczenie w call center. Zakres obowiązków: obsługa telefonów
OTTO Polska Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Mazowieckie