Strona główna / Asystentka Zarządu
W serwisie znajdziesz ofert pracy Asystentka Zarządu, Które są dostępne w tym momencie w Polsce. Możesz zobaczyć 7 Oferty pracy Asystentka Zarządu.
Zakres obowiązków: Organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań; koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu; organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji i wideokonferencji; tworzenie zestawień,
PUP - 2019-07-07 - brak miejscowości
Zakres obowiązków: Zarządzanie administracją biura i korespondencjąKompleksowe wsparcie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnychKoordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi pracownikamiWspółudział w przygotowywaniu
Przedsiębiorstwo Budowy Pieców Przemysłowych PIEC-BUD Sp. z o.o. - 2019-06-26 - brak miejscowości
Zakres obowiązków: prace biurowe, reprezentacja pracodawcy, koordynacja prac zarządu, zarządzanie korespondencjąWymagania:- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - konieczne- języki obce: angielski - w mowie: B1 - średnio zaawansowany, w piśmie: B1 - średnio zaawansowany - konieczne; francuski
PUP - 2018-12-28 - brak miejscowości
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu, przyjmowanie interesantów, obsługa korespondencji, obsługa stron internetowych, sporządzanie sprawozdań i notatek, organizacja spotkań.Wymagania:- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - konieczne- umiejętności: Biegłe poruszanie się po Internecie
RE-Bau Sp z o.o. - 2018-12-25 - brak miejscowości
Pracownicy obsługi biurowej
Zakres obowiązków: - Korespondencja przychodząca i wychodząca. Przygotowywanie dokumentacji księgowej dla księgowego. Przygotowywanie pism i umów. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny
AKPE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Śląskie
Sekretarze (ogólni)
Zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, obsługa biura Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - konieczne - umiejętności: obsługa urządzeń biurowych - konieczne - pozostałe: obsługa urządzeń biurowych, j.angielski
BUDREX-KOBI Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Podlaskie
Pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zakres obowiązków: Korespondencja w języku angielskim i arabskim. Organizacja i administracja biurem. Tłumaczenie dokumentów. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i arabskiego.
2016-03-01 - Mazowieckie